צרו קשר: 03-7369426

נחזור אליך:
שם:
טלפון:
דוא"ל:
  • למידה בחוץ - סביבת הלימוד החוץ כיתתיתלמידה בחוץ - סביבת הלימוד החוץ כיתתית

    למידה בחוץ נשענת על תפיסה חינוכית המדגישה את הבניית הידע מהמוחשי למופשט, באמצעות שילוב למידה בכיתה ובחוץ (שילב שדה כיתה).

     
  • שילוט ותצוגה בצוות הדידקטישילוט ותצוגה בצוות הדידקטי

    שילוט ותצוגה הם עזרים נפוצים בזירות כגון אתרי ביקור, מוזיאונים, מרכזי מבקרים ותערוכות. ניתוח התוכן של התצוגה מהווה מסד לעבודתם של מעצבים, כך שהעיצוב ישרת את תהליך העברה.

     
  • פיתוח מערכי הדרכה בצוות הדידקטיפיתוח מערכי הדרכה בצוות הדידקטי

    מערך הדרכה הוא עזר העבודה הבסיסי של מדריכים. הוא מבוסס על מתווה תוכנית ההדרכה ומהווה עצה כתובה למדריך כיצד לתכנן את יחידת ההדרכה, הפעולה או השיעור.

     
  • כתיבת עלון מידע בצוות הדידקטיכתיבת עלון מידע בצוות הדידקטי

    עלון מידע הוא עזר בידי קהל היעד והוא משמש להדרכה עצמית בתצוגה, להצגה תמציתית של התוכן וכמזכרת מביקור באתר.

     
  • פיתוח עזרי הוראה בצוות הדידקטיפיתוח עזרי הוראה בצוות הדידקטי

    עזרי הוראה או עזרי הדרכה הם כלים בידי המורה או המדריך. מטרתם להמחיש לקהל היעד את התוכן הנלמד, להנחות את הקהל לפעילות למידה עצמית וכן להעביר מידע נוסף, מעבר לזה הנמסר בדרך פרונטאלית.

     
  • פיתוח מערכי שיעור בצוות הדידקטיפיתוח מערכי שיעור בצוות הדידקטי

    מערך שיעור הוא עזר העבודה הבסיסי של המורה. הוא מבוסס על סילבוס תוכנית הלימודים ומהווה עצה כתובה למורה כיצד לתכנן את שיעורו.