צרו קשר: 03-7369426

נחזור אליך:
שם:
טלפון:
דוא"ל:
19.12.2011 |

המיפוי מציג את מגוון אמצעי העברת תוכן העומדים לרשותנו, ממויינים לפי משך זמן העברה ולפי מגוון ערוצי ההעברה שבהם עושים שימוש

אחד מתפקידי תוכנית אסטרטגיית התוכן הוא להגדיר את התכנים המתאימים, וכן להתאים את התכנים שנבחרו, לסביבה (זירה) שבה תתבצע העברת התוכן.
 
מתכנן התוכן מפעיל שיקול דעת באשר ל:
1. משך הזמן שעומד לרשות העברת התוכן (כתלות בצורכי המעביר וקהל היעד)
2. מגוון ערוצי העברת התוכן שבהם ניתן לעשות שימוש.
שני מאפיינים אלה מהווים את צירי התרשים שלהלן.
 
הדרך השלמה ביותר להעביר תוכן היא באמצעות מצבי מציאות הרלוונטים לתוכן. במציאות יש שימוש בכל אמצעי העברה (התנסות תחושתית תנועתית מלאה) ואין מגבלה של זמן.
מצב זה מיוצג בתרשים להלן על ידי המילה "מציאות" בפינה הימנית העליונה.
 
עם זאת, בדרך כלל מהלך של העברת תוכן מוגבל בזמן ובאמצעים.
במילים אחרות, המתכנן נדרש להשתמש באמצעים שמייצגים את המציאות.
כלומר, אמצעי העברת התוכן נפרשים על פני הרצף מהמוחשי למופשט.
רעיון זה מיוצג על ידי הקו האלכסוני החוצה את התרשים.
 
הדרך המופשטת ביותר להעברת תוכן היא באמצעות "לוגו". זהו מהלך של שניות בודדות העושה שימוש בערוץ החזותי (גרפי) בלבד.
מכאן, כפי שניתן לראות בתרשים, מסודרים מגוון האמצעים לפי:
   משך הזמן - משניות ועד חודשים
   מגוון הערוצים - מערוץ חזותי בודד, דרך ערוצי 'מולטי מדיה' ועד תקשורת בין אישית בסביבה הרלוונטית לתוכן.